تبلیغات بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است. تبلیغات مشتریان را با مارک های موجود در بازار و انواع محصولات مفید اشنا می کند. تبلیغات برای همه است از جمله کودک،پیر و جوان. با استفاده از رسانه های مختلف و روش های متنوع تر می توانیم تبلیغات را انجام دهید.
اجازه دهید نگاهی به اهداف اصلی و اهمیت تبلیغات بیندازیم.
اهداف تبلیغات
چهار اهداف اصلی تبلیغات عبارتند از:
- آزمایش
- تداوم
- کلید برند
- برگشتن
بیایید باهم نگاهی به این اهداف بیندازیم.
- ازمایش: شرکت هایی که در مرحله معرفی خود قرار دارند به طور کلی برای این هدف کار می کنند. هدف ازمایش است،متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول جدید معرفی شده در بازار. در اینجا، تبلیغ کنندگان از تبلیغات چشمک زن و جذاب استفاده می کنند تا مشتریان محصولاتشان را نگاه کنند و برای آزمایش خرید کنند.
- تداوم: این هدف نگرانی در مورد نگه داشتن مشتریان محصولات است. تبلیغ کنندگان به دنبال هر چیز جدید در محصول و تبلیغات خود هستند به طوری که مشتریان موجود به خرید محصولات خود را ادامه دهند.
- کلید برند: این هدف اساسا برای آن دسته از شرکت هایی است که می خواهند مشتریان رقبا را جذب کنند. در اینجا، تبلیغ کنندگان سعی میکنند مشتریان را متقاعد کنند که از نام تجاری موجود برای استفاده از محصولشان استفاده کنند.
- برگشتن: این هدف برای شرکت هایی است که مشتریان قبلی خود را می خواهند، که به سمت رقبای خود میل پیدا کرده اند. تبلیغ کنندگان از روش های مختلف برای جذب مشتریان مانند فروش تخفیف، تبلیغ جدید، برخی بازسازی بر روی بسته بندی، و غیره استفاده می کنند.
اساسا، تبلیغات یک راه بسیار هنری برای برقراری ارتباط با مشتریان است. ویژگی های اصلی که باید برای دستیابی به اهداف خود داشته باشند عبارتند از مهارت های ارتباطی عالی و قدرت قانع کننده بسیار خوب.