به عقب برگردیم،زمانی که ایده تبلیغ یک محصول به عنوان یک نوع معامله بزرگ مطرح شد. زمانی که تبلیغات بسیار محدود بود و تلاش های زیادی برای ساختن یک تبلیغات انجام می گرفت و مشتریان پس از آن، هیچ گزینه ای جز تماشای تبلیغات نداشتند. اکنون زمان تغییر کرده است. از20 سال گذشته را در نظر بگیرید، دنیای تبلیغات تغییر چشمگیر داشته است. و این در سال های آینده توقف نخواهد کرد. این تغییر به این معنا نیست که آژانس های تبلیغاتی همه تعطیل خواهند شد این بدان معناست که آژانس های تبلیغاتی موجود باید تغییر در صنعت و درون خود را تجربه کنند. آنها دوباره تعریف شده و دوباره ساخته خواهند شد تا بتوانند در سالهای آینده زنده بمانند. آژانس هایی که چندین سال در این صنعت تلاش کرده اند نیز به خوبی تغییر خواهند کرد و می توانند با چالش های جدید، رقابت های جدید و نگرش های جدید مصرف کنندگان مواجه شوند. برای درک اینکه چه چیزی تغییر می کند و چه چیزی باقی خواهد ماند، باید در بالای لیست تبلیغ کنندگان باشند.
اکنون آغاز دوران دیجیتال است . این آژانس ها دارای چند نفر از افراد خلاق هستند که با ایده هایی برای تبلیغات آمدند. این زمانی بود که تبلیغ در رادیو و تلویزیون بسیار گران بود. اما اکنون هیچ کس در مورد هزینه های چنین تبلیغاتی فکر نمی کند، زیرا مصرف کنندگان به خوبی پاسخ می دهند. اما حالا ، اینترنت و تکنولوژی حرف اول را در تبلیغات می زند. بیایید درباره رسانه های جمعی صحبت کنیم. امروزه هر سریال تلویزیونی، تمام فیلمهایی که در تئاتر اجرا میشوند و همه در کانالهای رادیویی پخش میشوند، پرکننده اوقات مردم هستند و در این بین تبلیغاتی نیز انجام می دهند. اما در سال های آتی، آگهی ها را می توان به مصرف کنندگان نشان داد فقط اگر آنها می خواهند ببینند و نه به این دلیل که تبلیغ کنندگان می خواهند آنها را ببینند. هزینه استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال روز به روز کاهش می یابد.آینده به نفع تبلیغ کنندگان و تبلیغات خواهد بود، اما تنها در هزینه های مدیریت مناسب و استفاده مناسب از فن آوری های دیجیتال و اینترنت.
رابطه
امروزه، هیچ کس اعتماد به صنعت تبلیغات ندارد، زیرا شفافیت وجود ندارد. اخلاق هنوز بخشی از تبلیغات نیست. در سال های آینده، پیوند اعتماد باید دوباره بین مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان بازسازی شود. تبلیغ کنندگان باید به سختی کار کنند تا اطمینان مشتریان را به دست آورند.
خلاقیت بیشتر
افراد خلاق سازمانها نباید خلاقیت خود را تنها با کار با منوی سبک قدیمی محدود کنند. این زمان برای کمک به اینترنت و ابزارهای دیجیتال است.
محصولات متفاوت
تبلیغ کنندگان باید یک محصول را که کاملا متفاوت و عالی است برای استفاده را تبلیغ کنند. فقط ان زمان است که نتیجه خواهند گرفت.
جذب استعداد
امروزه افراد با تخصص بیشتری باید استخدام شوند که برای فردا رهبری خواهند شد. آنها افرادی هستند که صنعت را در آینده هدایت خواهند کرد و بهترین کیفیت را دارند که همه چیز را برطرف می کنند. همچنین باید روشهای بهتر کارآیی HR را تعیین نمود.
این ها برخی از نکات هستند که ممکن است به تبلیغ کنندگان کمک کند تا در آینده بهتر و زنده بمانند.